Αίτηση στο Omnichannel & Customer Experience
Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος (8η σειρά):
Νοέμβριος 2024
Συνεχής αξιολόγηση αιτήσεων
Στις υποψηφιότητες τηρείται σειρά προτεραιότητας
Συνεχής αξιολόγηση αιτήσεων
Στις υποψηφιότητες τηρείται σειρά προτεραιότητας
Διαδικασία εγγραφής στο πρόγραμμα Omnichannel & Customer Experience
Για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων συνεκτιμώνται τα ακόλουθα:
- Επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον 3ετής προϋπηρεσία)
- Προηγούμενη εκπαίδευση (πτυχία και λοιπές εκπαιδεύσεις)
- Γνώση αγγλικής γλώσσας
- Συνάφεια της θέσης με το αντικείμενο
Μετά την υποβολή της αίτησης ενδέχεται να επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί σας για τυχόν διευκρινίσεις ή συμπληρωματικές πληροφορίες. Θα ενημερωθείτε για την αποδοχή σας στο πρόγραμμα μέσω e-mail σε διάστημα 7 ημερών μετά την υποβολή της αίτησής σας.
Για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.