Ενδο-εταιρικά workshops:
εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας,
από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Εξειδικευμένη ενδο-εταιρική εκπαίδευση σε ομάδες συνεργατών-στελεχών, εστιασμένη σε συγκεκριμένα θέματα, σημεία βελτίωσης ή projects της εταιρείας.

Προσφέρει

  • προσαρμογή της θεματολογίας, της εκπαιδευτικής προσέγγισης και της διάρκειας της εκπαίδευσης στο συγκεκριμένο οργανισμό
  • πρακτική και εφαρμόσιμη γνώση του θέματος με στόχο της αλλαγή συμπεριφοράς – κουλτούρας
  • workshops με ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε συγκεκριμένο Project προς υλοποίηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ενδοεταιρικά workshops

ενδεικτική θεματολογία:

  • Customer Experience
  • Omnichannel Strategy
  • Customer Journey Mapping
  • Digital marketing
  • Digital transformation
  • άλλα σχετικά αντικείμενα κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Συνδυασμός κλασσικών και πρωτότυπων μεθόδων διάδρασης με τους συμμετέχοντες, βασισμένων σε συγκεκριμένο Learning Plan.

Design thinking, Transformative learning, σε μικρές παράλληλες ομάδες, δια-τμηματικές ή μη, αναλόγως του θέματος – Project, μετά από σχετική ανάλυση της συγκεκριμένης ανάγκης της επιχείρησης.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Σέργιος Δημητριάδης, καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. Linkedin: Sergios Dimitriadis

Ομάδα καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανάλογα με τη θεματολογία.

Ομάδα ειδικών – στελεχών της αγοράς, ανάλογα με τη θεματολογία.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΚΟΣΤΟΣ

Η οργάνωση προσωποποιημένης εκπαίδευσης γίνεται κατόπιν συνάντησης και προετοιμασίας της με την επιχείρηση. Το κόστος συμφωνείται επίσης κατά περίπτωση. Η εκπαίδευση μπορεί να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.

Εάν ενδιαφέρεστε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε σχετικά μαζί μας.