Omnichannel & Customer Experience
Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη:
μια πρωτοποριακή εκπαίδευση σε ολοκληρωμένο omni-channel και customer experience management
από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ
Από τη νέα πραγματικότητα του omni-channel και τη στρατηγική προτεραιότητα του customer experience, τις μεθοδολογίες καταγραφής και ανάλυσης του customer journey μέχρι το channel-mix audit, την αξιοποίηση δεδομένων (data) και τη μετάβαση σε μια πελατοκεντρική εταιρική κουλτούρα.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Σε ένα υπόβαθρο ακαδημαϊκής γνώσης προστίθενται case studies, μεθοδολογίες, workshops και πρακτικές ασκήσεις που οδηγούν στη δυνατότητα άμεσης εφαρμογής των όσων μαθαίνετε στην πράξη.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε στελέχη που έχουν την ευθύνη ή εμπλέκονται στο σχεδιασμό και στην υποστήριξη στρατηγικής και ενεργειών customer service, customer experience και σε αυτά που διαχειρίζονται τα διάφορα σημεία επαφής (touch points, channels) με τον πελάτη, τόσο B2C όσο και B2B.
ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Συνδυασμός καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έμπειρων στελεχών της αγοράς, η συνεργασία των οποίων προσφέρει την πλέον επίκαιρη, έγκυρη, τεκμηριωμένη και πρακτική γνώση.
ΓΙΑΤΙ Omni-channel & CX;
Διαβάστε γιατί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα στηρίζεται πλέον στη διαχείριση της cross-channel εμπειρίας πελάτη και πώς αυτό συνδέεται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της επιχείρησης.