Σε ποιους απευθύνεται το
Omnichannel & Customer Experience
Η διαχείριση εμπειρίας πελάτη και η ολοκληρωμένη – συντονισμένη λειτουργία καναλιών (customer experience management & omni-channel mix) αποτελούν δια-τμηματικό project. Συνεπώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers, Customer insights και έρευνα αγοράς. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική (ΙΤ), τμήμα διαδικασιών (operations), logistics, διοίκηση προσωπικού (ΗR).
Προφίλ προηγούμενων συμμετεχόντων:
Προερχόμενοι από εταιρείες και οργανισμούς:
- Customer Support Specialist, Marketing Manager
- Director of Media and CMS Solutions
- Customer Experience Manager
- Marketing Executive, Research Project Manager
- E-Business Consultant, Sales Consultant
- CRM
- Helpdesk Support
- Digital Communications Specialist
- Omni-channel Manager
- Area Manager
- VP Experience Design
- IT business analyst
- e-shop manager
- Brand Strategy & Marketing Operations Manager
- Last Mile Orchestrator
- Visual Merchandising Specialist
- Culture and Talent Engaging Manager
- E-Business Commercial Supervisor
- Instore Design & Commercial Expert
- Lead UX Designer
- Brand Experience Manager
- Supervisor consumer journey analytics
- Sales & Marketing department manager
- Customer Success Associate
- Customer Insights Manager
- Focus Bari
- Athens Technology Center
- Dixons South-East Europe A.E.V.E
- Gregory’s Food Service Group S.A.
- Lumino Hellas
- Workable
- Convert Group
- Giochi Preziosi Hellas S.A.
- Menarini Hellas S.A.
- Reborrn
- Mercedes-Benz
- Philip Morris International
- Green Motion Greece
- National Bank of Greece
- Athens University of Economics and Business
- Wind Hellas
- Leroy Merlin
- Papastratos
- Nordia
- Alpha Bank
- Pfizer Hellas
- Intersport Athletics S.A.
- Social Lab
- The Walt Disney Company
- TUV HELLAS (TUV NORD)
- Novartis Hellas
- Mellon Technologies
- Adidas
- Hellenic Petroleum (Ελληνικά Πετρέλαια)
Τι θα κερδίσω από το Omnichannel & Customer Experience:
- την κατανόηση των στρατηγικών επιπτώσεων της μετάβασης στο omni-channel και την εμπειρία πελάτη
- τους τρόπους μέτρησης της εμπειρίας πελάτη, της καταγραφής και ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού (customer journey mapping)
- την ικανότητα αξιολόγησης, σχεδιασμού και συνδυαστικής χρήσης πολλαπλών καναλιών μίγματος καναλιών (channels-mix)
- τις πηγές δεδομένων και τον τρόπο αξιοποίησης των marketing analytics
- τους τρόπους ανάγνωσης της κουλτούρας του οργανισμού μου και της διαχείρισης της αλλαγής προς μια πελατοκεντρική κουλτούρα (change management)
- πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού από το ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ, με την εγκυρότητα και το αξιοπιστία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του κορυφαίου ελληνικού πανεπιστημίου στο χώρο της οικονομίας και της διοίκησης.