Σε ποιους απευθύνεται το
Omnichannel & Customer Experience

Η διαχείριση εμπειρίας πελάτη και η ολοκληρωμένη – συντονισμένη λειτουργία καναλιών (customer experience management & omni-channel mix) αποτελούν δια-τμηματικό project. Συνεπώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers, Customer insights και έρευνα αγοράς. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική (ΙΤ), τμήμα διαδικασιών (operations), logistics, διοίκηση προσωπικού (ΗR).

Προφίλ προηγούμενων συμμετεχόντων:

Προερχόμενοι από εταιρείες και οργανισμούς:

  • Customer Support Specialist, Marketing Manager
  • Director of Media and CMS Solutions
  • Customer Experience Manager
  • Marketing Executive, Research Project Manager
  • E-Business Consultant, Sales Consultant
  • CRM
  • Helpdesk Support
  • Digital Communications Specialist
  • Omni-channel Manager
  • Area Manager
  • VP Experience Design
  • IT business analyst
  • e-shop manager
  • Brand Strategy & Marketing Operations Manager
  • Last Mile Orchestrator
  • Visual Merchandising Specialist
  • Culture and Talent Engaging Manager
  • E-Business Commercial Supervisor
  • Instore Design & Commercial Expert
  • Lead UX Designer
  • Brand Experience Manager
  • Supervisor consumer journey analytics
  • Sales & Marketing department manager
  • Customer Success Associate
  • Customer Insights Manager
  • Focus Bari
  • Athens Technology Center
  • Dixons South-East Europe A.E.V.E
  • Gregory’s Food Service Group S.A.
  • Lumino Hellas
  • Workable
  • Convert Group
  • Giochi Preziosi Hellas S.A.
  • Menarini Hellas S.A.
  • Reborrn
  • Mercedes-Benz
  • Philip Morris International
  • Green Motion Greece
  • National Bank of Greece
  • Athens University of Economics and Business
  • Wind Hellas
  • Leroy Merlin
  • Papastratos
  • Nordia
  • Alpha Bank
  • Pfizer Hellas
  • Intersport Athletics S.A.
  • Social Lab
  • The Walt Disney Company
  • TUV HELLAS (TUV NORD)
  • Novartis Hellas
  • Mellon Technologies
  • Adidas
  • Hellenic Petroleum (Ελληνικά Πετρέλαια)

Τι θα κερδίσω από το Omnichannel & Customer Experience:

  • την κατανόηση των στρατηγικών επιπτώσεων της μετάβασης στο omni-channel και την εμπειρία πελάτη
  • τους τρόπους μέτρησης της εμπειρίας πελάτη, της καταγραφής και ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού (customer journey mapping)
  • την ικανότητα αξιολόγησης, σχεδιασμού και συνδυαστικής χρήσης πολλαπλών καναλιών μίγματος καναλιών (channels-mix)
  • τις πηγές δεδομένων και τον τρόπο αξιοποίησης των marketing analytics
  • τους τρόπους ανάγνωσης της κουλτούρας του οργανισμού μου και της διαχείρισης της αλλαγής προς μια πελατοκεντρική κουλτούρα (change management)
  • πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού από το ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ, με την εγκυρότητα και το αξιοπιστία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του κορυφαίου ελληνικού πανεπιστημίου στο χώρο της οικονομίας και της διοίκησης.
Εκπαιδευόμενοι

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience