Σε ποιους απευθύνεται το
Omnichannel & Customer Experience
Η διαχείριση εμπειρίας πελάτη και η ολοκληρωμένη – συντονισμένη λειτουργία καναλιών (customer experience management & omni-channel mix) αποτελούν δια-τμηματικό project. Συνεπώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers, Customer insights και έρευνα αγοράς. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική (ΙΤ), τμήμα διαδικασιών (operations), logistics, διοίκηση προσωπικού (ΗR).
Στο προφίλ των συμμετεχόντων στις προηγούμενες εκπαιδευτικές σειρές περιλαμβάνονται θέσεις όπως:
- Customer Support Specialist, Marketing Manager
- Director of Media and CMS Solutions
- Customer Experience Manager
- Marketing Executive, Research Project Manager
- E-Business Consultant, Sales Consultant
- CRM
- Helpdesk Support
- Digital Communications Specialist
- Omni-channel Manager
- Area Manager
- VP Experience Design
- IT business analyst
- e-shop manager

Προερχόμενοι από εταιρείες όπως:
- Focus Bari
- Athens Technology Center
- Dixons South-East Europe A.E.V.E
- Gregory’s Food Service Group S.A.
- Lumino Hellas
- Workable
- Convert Group
- Giochi Preziosi Hellas S.A.
- Menarini Hellas S.A.
- Reborrn
- Mercedes-Benz
- Philip Morris International
- Green Motion Greece
- National Bank of Greece.