Σε ποιους απευθύνεται το
Omnichannel & Customer Experience

Η διαχείριση εμπειρίας πελάτη και η ολοκληρωμένη – συντονισμένη λειτουργία καναλιών (customer experience management & omni-channel mix) αποτελούν δια-τμηματικό project. Συνεπώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers, Customer insights και έρευνα αγοράς. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική (ΙΤ), τμήμα διαδικασιών (operations), logistics, διοίκηση προσωπικού (ΗR).

Στο προφίλ των συμμετεχόντων στις προηγούμενες εκπαιδευτικές σειρές περιλαμβάνονται θέσεις όπως:

  • Customer Support Specialist, Marketing Manager
  • Director of Media and CMS Solutions
  • Customer Experience Manager
  • Marketing Executive, Research Project Manager
  • E-Business Consultant, Sales Consultant
  • CRM
  • Helpdesk Support
  • Digital Communications Specialist
  • Omni-channel Manager
  • Area Manager
  • VP Experience Design
  • IT business analyst
  • e-shop manager
Εκπαιδευόμενοι

Προερχόμενοι από εταιρείες όπως:

  • Focus Bari
  • Athens Technology Center
  • Dixons South-East Europe A.E.V.E
  • Gregory’s Food Service Group S.A.
  • Lumino Hellas
  • Workable
  • Convert Group
  • Giochi Preziosi Hellas S.A.
  • Menarini Hellas S.A.
  • Reborrn
  • Mercedes-Benz
  • Philip Morris International
  • Green Motion Greece
  • National Bank of Greece.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience