Ξεκίνησε τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015 η πρώτη εκπαιδευτική σειρά του προγράμματος e-DigiMa το οποίο συνιστά μία εκπαίδευση μέσω ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) και καλύπτει την ανάγκη μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης της χρήσης των ψηφιακών μέσων ως εργαλεία μάρκετινγκ, που αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης.
Μέσα από ένα συνδυασμό θεμάτων στρατηγικού σχεδιασμού και εργαλείων προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για:
1. Την αναγνώριση και την αξιοποίηση επιχειρηματικών ευκαιριών στο ψηφιακό περιβάλλον
2. Την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου e-marketing plan το οποίο θα αξιοποιεί όλα τα νέα μέσα επικοινωνίας και δίκτυα πώλησης (omni-channel approach)
3. Την κατανόηση των μεθόδων και εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (content, Search Engine Marketing, Display advertising, κοινωνικά δίκτυα, mobile, affiliation)
4. Το συνδυασμό εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ, την παρακολούθηση και έλεγχο της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
Το πρόγραμμα αυτό καλύπτει, σε μορφή ηλεκτρονικής μάθησης, ένα βασικό μέρος της εκπαίδευσης Ψηφιακό μάρκετινγκ & κοινωνικά δίκτυα (DigiMa) που παρέχεται από το ΚΕΔΙΒΙΜ / ΟΠΑ δια ζώσης.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 40 ώρες, ο εκτιμώμενος χρόνος παρακολούθησης 2 μήνες και το κόστος συμμετοχής 420 ευρώ.
Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κύριος Σέργιος Δημητριάδης, αναπ.καθηγητής ΟΠΑ & επιστημονικός υπεύθυνος του DigiMa.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο του e-DigiMa, την εκπαιδευτική προσέγγιση, τους εκπαιδευόμενους αλλά και έναν συγκριτικό πίνακα μεταξύ DigiMa και e-DigiMa, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας. Επίσης, μπορείτε να δείτε το video καλωσορίσματος στο πρόγραμμα εδώ.
Τέλος, εαν το επιθυμείτε, μπορείτε να καταθέσετε την αίτησή σας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα.