Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer Experience

Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε το νέο μας πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer experience.

Στις 36 ώρες εφαρμοσμένης εκπαίδευσης και μέσα από την επαφή με εργαλεία, μεθοδολογίες και workshops, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν στην αιχμή του σύγχρονου Μάρκετινγκ, να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του πελάτη και τους στόχους της επιχείρησης τους.

Η θεματολογία του προγράμματος θα περιέχει μεταξύ άλλων Χαρτογράφηση Customer Journey, σχεδιασμό και μέτρηση εμπειρίας πελάτη, μίγμα καναλιών (touchpoints), oργανωτική προσαρμογή (organizational alignment) για ολοκληρωμένη και αποτελεσματική διαχείριση. 

Η πρώτη σειρά ξεκινά τον Οκτώβριο του 2018. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Share this post