Την περασμένη εβδομάδα η πρώτη σειρά του νέου προγράμματος του ΟΠΑ, “Omnichannel & Customer Experience”, ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή της.
Μέσα από τις 36 ώρες εφαρμοσμένης εκπαίδευσης και με εισηγητές καθηγητές από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και έμπειρα στελέχη της αγοράς, το πρωτοποριακό αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, είχε σαν στόχο να απαντήσει, μεταξύ άλλων, ερωτήματα όπως:
Πόσο πραγματικά καινούργιο και διαφορετικό είναι το θέμα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη;
Με ποια εργαλεία / μεθοδολογίες καταγράφω και αναλύω την αγοραστική διαδρομή (Customer journey);
Πώς οργανώνω το μίγμα καναλιών, φυσικών, ψηφιακών και υβριδικών;
Πώς σχεδιάζω και βελτιστοποιώ την εμπειρία πελάτη μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής;
Η επόμενη εκπαιδευτική περίοδος ξεκινά την 1η Μαρτίου του 2019. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα θα βρείτε εδώ.