What is beyond digital?
Το νέο πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΟΠΑ “Omnichannel & Customer Experience” που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα φιλοδοξεί να δώσει τις απαντήσεις.
Η εκπαίδευση θα διαρκέσει ενάμιση μήνα και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις τάσεις, τεχνολογικές και στρατηγικές, στο omni-channel και την εμπειρία πελάτη, να μάθουν τις μεθόδους με τις οποίες μπορούν να αποτυπώσουν το αγοραστικό ταξίδι του πελάτη τους αλλά και τον συνδυασμό τους με βάση τους στόχους τους.
Επιπλέον, θα συζητηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων καναλιών, -“παραδοσιακών”, ψηφιακών, υβριδικών- αλλά και ο τρόπος οικοδόμησης της εμπιστοσύνης μέσα από αυτά.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην γίνει μνεία στην υποδομή και στις διαδικασίες που απαιτούνται για τη συλλογή, ανάλυση και χρήση των δεδομένων αλλά και στη σημασία της customer-centric κουλτούρας που χρειάζεται να υιοθετήσει η εκάστοτε επιχείρηση.
Η κάθε θεματική ενότητα θα ακολουθείται από παραδείγματα καλών πρακτικών και case studies αλλά και με εφαρμογή ομαδικών ασκήσεων.