Content Marketing: Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου

Ο όρος content marketing ακούγεται πολύ το τελευταίο διάστημα και χρησιμοποιείται με διάφορες έννοιες. Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την προσέλκυση πελατών.

Διαβάστε το άρθρο του κ. Σέργιου Δημητριάδη, Αν.Καθηγητή του ΟΠΑ & Επιστημονικού Υπεύθυνου του DigiMa, στο marketingweek.gr, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Content Marketing: Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου

(το άρθρο έχει δημοσιευθεί και στο περιοδικό Marketing Week, στο τεύχος που κυκλοφόρησε 2 Φεβρουαρίου 2015)

Share this post