Η εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και οι νέοι διαδικτυακοί «οδηγοί ζωής» που έχουν εισβάλει στην καθημερινότητά μας είναι προφανές ότι αλλάζουν ριζικά το οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό και πολιτισμικό περιβάλλον παγκοσμίως. Για τις επιχειρήσεις, οι αλλαγές αυτές είναι θεμελιακές. Και τόσο εκείνοι που έχουν αναλάβει τη διοίκησή τους, όσοι και οι εργαζόμενοι σε αυτές, πρέπει να
Continue reading »Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική – Το νέο eLearning πρόγραμμά μας
Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε το νέο μας eLearning εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική».
Continue reading »Νέα αναγνώριση για το ΟΠΑ από τον διεθνή φορέα αξιολόγησης Quacquarelli Symonds (QS)
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι ο διεθνής φορέας αξιολόγησης Quacquarelli Symonds (QS) κατατάσσει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) για το έτος 2020 μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων στα επιστημονικά πεδία που αυτό θεραπεύει.
Continue reading »Ψηφιακός μετασχηματισμός (Digital transformation): μια πρόκληση τεχνολογίας ή μάνατζμεντ;
Tα τελευταία χρόνια o όρος «ψηφιακός μετασχηματισμός» γράφεται, ακούγεται και γενικότερα αναφέρεται όλο και συχνότερα ως σημαντική πρόκληση της εποχής μας και του αποδίδονται διάφορες ερμηνείες. Ένα πρώτο επίπεδο αναφοράς είναι ο μετασχηματισμός κλάδων και οι ανατροπές (disruptions) που αυτοί υφίστανται λόγω των ψηφιακών τεχνολογιών και των εφαρμογών τους (τεχνητή νοημοσύνη, διαδίκτυο πραγμάτων – Internet
Continue reading »Εταιρικό και Προσωπικό Μάρκετινγκ μέσω του LinkedIn – Έναρξη 2ης σειράς
Το νέο elearning πρόγραμμά μας «Εταιρικό και Προσωπικό Μάρκετινγκ μέσω του LinkedIn» έρχεται να προσφέρει μέσα σε 25 ώρες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την κατανόηση των δυνατοτήτων και των εργαλείων του μεγαλύτερου επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου LinkedIn.
Continue reading »Stages of omni-channel business maturity
In a market full of multi-screen, multi-device, multi-channel customers, in which digital technologies and applications constantly offer new channels, organizations work hard to design and implement their channel-mix strategy, omni-channel, integrated marketing & communication, unified commerce -or whatever you prefer to call it- strategy. Observing business practices across sectors and in a time perspective, I’m
Continue reading »Παρουσίαση της Οmni-channel στρατηγικής της Nespresso στους νέους μας απόφοιτους
H Nespresso παρουσιάζει την Οmni-channel στρατηγική στους νέους απόφοιτους των εκπαιδευτικών σειρών DigiMa 12 & Omni-CX 2.
Continue reading »Αποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience
Απονομή Πιστοποιητικών για τους απόφοιτους του DigiMa 12 και του Omni-CX 2 σε μία κοινή εκδήλωση!
Continue reading »Ολοκλήρωση της 2ης σειράς Omni-channel & Customer Experience
Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στο ibank store της Εθνικής Τράπεζας, πρωτοβουλία ενός εκ των συμμετεχόντων!
Continue reading »Αποφοίτηση της 11ης σειράς DigiMa
H εαρινή σειρά του DigiMa έφτασε στο τέλος της!
Continue reading »