Είναι γνωστό πως πλέον ο καταναλωτής δεν ακολουθεί έναν και μόνο τρόπο αγοράς: ένα άτομο μπορεί επισκεφθεί ένα κατάστημα, να φωτογραφίσει ένα προϊόν, να ανεβάσει τη φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook για να ζητήσει τη γνώμη των φίλων του, να επιστρέψει στο σπίτι του αναζητώντας πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο, να το παραγγείλει ηλεκτρονικά, να το παραλάβει ενδεχομένως από το κατάστημα που βρίσκεται κοντά του και, μετά την παραλαβή του προϊόντος, να τηλεφωνήσει στον πωλητή ή να ψάξει στο YouTube για διευκρινήσεις και οδηγίες ως προς τη χρήση του…
Διαβάστε το άρθρο του κ. Σέργιου Δημητριάδη, Αν.Καθηγητή του ΟΠΑ & Επιστημονικού Υπεύθυνου του DigiMa, σχετικά με το omni-channel στην εποχή του digital marketing, στη naftemporiki.gr, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: