The state of digital marketing by iMarketingSociety

To iMarketing Society πραγματοποίησε με επιτυχία το launching event, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου στο the Cube Athens, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκε η πρώτη επίσημη έρευνα, σε συνεργασία με την Focus Bari, για το προφίλ του Digital Manager στην Ελλάδα.

Στο event παρευρέθηκαν ενθουσιώδεις νέοι digital marketers αλλά και αξιότιμα στελέχη του χώρου οι οποίοι ενημερώθηκαν για τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με το προφίλ και τις αρμοδιότητες του digital marketer στην Ελλάδα και παρακολούθησαν την ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο digital marketing που πραγματοποιήθηκε από τους καλεσμένους ομιλητές:

Ορέστης Ανδριάνης, Industry Analyst, Google Ελλάδας
Νίκο Βαρβαδούκας, Γενικός Διευθυντής Marketing και e-Commerce στα Public
Κώστας Μάντζιαρης, Managing Director at Mindworks Interactive
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestlé Hellas

Η έρευνα και τα αποτελέσματά της παρουσιάστηκαν από την κυρία Άννα Καραδημητρίου, αντιπρόεδρο Δ.Σ. του iMarketing Society, ενώ κεντρικός συντονιστής του πάνελ ήταν ο κύριος Σέργιος Δημητριάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. του iMarketing Society.

Η online ποσοτική έρευνα απαντήθηκε από 92 επαγγελματίες διαφορετικών κλάδων Β2C εταιρειών, στο διάστημα Νοέμβριος 2014-Ιανουάριος 2015.

Στο τέλος του event, παρουσιάστηκαν τα πρώτα projects της πρωτοβουλίας τα οποία θα ξεκινήσουν άμεσα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και για να διαβάσετε βασικά insights από τις ομιλίες των προσκεκλημένων, μπορείτε να αναφερθείτε στην ιστοσελίδα του iMarketingSociety.

Share this post