To project του Χάρη είναι το EGOAthens, ένα website το οποίο προωθεί ημερήσιες εκδρομές σε αξιοθέατα που βρίσκονται στην Αθήνα ή σε περιοχές κοντά στην Αθήνα. Ο Χάρης είναι κι αυτός απόφοιτος της 2ης σειράς του DigiMa.
Το EGOAthens αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα του PrestaShop και ο Χάρης έχει χρησιμοποιήσει αρκετά από τα εργαλεία του digital marketing για την προώθηση της ιστοσελίδας: έχουν ήδη ξεκινήσει να «τρέχουν» online διαφημίσεις με τη βοήθεια των Google Adwords, ενώ έχουν δημιουργηθεί σελίδες σε ορισμένα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Google+ και YouTube). Επίσης, την παρούσα χρονική στιγμή δουλεύεται το SEO, ενώ στο site έχουν τοποθετηθεί όλοι οι κώδικες μετατροπής και παρακολούθησης (Conversion Codes) και τα αποτελέσματα τους φαίνονται στα Adwords, στα Google Analytics καθώς και στα insights του Facebook. Τέλος, ο Χάρης προχώρησε φυσικά και σε offline ενέργειες, όπως ο σχεδιασμός leaflets, τα οποία διανεμήθηκαν σε ξενοδοχεία, ώστε οι πελάτες τους να ενημερώνονται για την ιστοσελίδα και να κλείνουν εκδρομές online.
Σχετικά με τo project EGOAthens:
To website είναι χωρισμένο σε κατηγορίες με βάση τη διάρκεια της εκδρομής: ημερήσιες εκδρομές (Full Day), εκδρομές μισής ημέρας (Half Day In Athens), Περίπατοι (Walk in Athens) καθώς και ημερήσιες κρουαζιέρες (One Day Cruises). O ενδιαφερόμενος μπορεί να κλείνει εκδρομές από 1-3 μέχρι 13-18 άτομα. Επίσης, η κατηγοριοποίηση γίνεται και με βάση τη θεματολογία (Religion – Cuisine – Activities κτλ). Μελλοντικά, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν, μετά το τέλος του tour κι εφόσον το επιθυμούν, να επισκέπτονται ένα ελληνικό σπίτι όπου θα παρέχεται ελληνικό γεύμα (στην προετοιμασία του οποίου θα μπορούν να συμμετέχουν κι οι ίδιοι!) κι όπου θα πραγματοποιείται ένα ελληνικό γλέντι (home tourism).