Αποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience

Αποφοίτηση DigiMa #12 και Omni-CX #2

Απονομή Πιστοποιητικών για τους απόφοιτους του DigiMa 12 και του Omni-CX 2 σε μία κοινή εκδήλωση!

Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, στα πλαίσια μίας πολύ όμορφης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στους χώρους του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., ολοκληρώθηκε η αποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience.

Πρόκειται για δύο προγράμματα αιχμής στο digital και omnichannel marketing του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στη διά ζώσης εκπαίδευση, που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να αποφοιτήσουν -παρουσιάζοντας εξαιρετικά projects- πάνω από 45 καταρτιζόμενοι.

Επιπλέον, την 12η σειρά του DigiMa είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν, όπως σε κάθε εκπαιδευτική μας σειρά τις τελευταίες Ακαδημαϊκές περιόδους, άτομα από κάθε άκρη της Ελλάδος μέσω της υπηρεσίας live streaming.

H κοινή αποφοίτηση της 2ης σειράς Omni-CX με την 12η σειρά του DigiMa έδωσε την ευκαιρία της πρώτης επαφής, της γνωριμίας και της ανταλλαγής απόψεων των απόφοιτων μας για το digital και omnichannel marketing αλλά και για επαγγελματική διασύνδεση στο μέλλον.

Πριν την απονομή των Πιστοποιητικών μάλιστα οι απόφοιτοι μας είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δύο guest speakers από τη Nespresso.

Ευχόμαστε Καλή συνέχεια σε όλους!

2η σειρά Omnichannel & Customer Experience

2η σειρά Omnichannel & Customer Experience

Share this post
  , , , , , ,