Οι απόφοιτοι του προγράμματος DigiMa, αλλιώς οι DigiMa Alumni, συνεχίζουν την εκπαίδευση και ενημέρωσή τους για της νέες τάσεις του χώρου μέσω των εκδηλώσεων, διαλέξεων και παρουσιάσεων ψηφιακών μέσων και εργαλείων.
Η τελευταία εκδήλωση- reunion με τίτλο “Data, channels, systems for optimised and customized marketing campaigns” πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13/04, στο Polis Grand Hotel, στην Αθήνα, όπου παρευρέθηκαν τόσο οι απόφοιτοι των προηγούμενων σειρών μας όσο και οι εκπαιδευόμενοι της 5ης σειράς που ξεκίνησε πρόσφατα.
Συγκεκριμένα στην εκδήλωση αυτή προσκεκλημένη ήταν η SiEBEN, μία ελληνική και πολύ δυναμική εταιρεία στον χώρο του Digital Marketing και του ΙΤ. Η παρουσίαση εστιάστηκε σε εφαρμογές CRM, marketing data integration και αυτοματοποίησης της επικοινωνίας με τους πελάτες. Σε πρακτικό επίπεδο η εταιρεία SiEBEN παρουσίσασε την πλατφόρμα Marera και νέες τεχνολογίες όπως το Meraki καθώς και ένα customer case study για να αναδείξει την άμεση εφαρμογή των παραπάνω στην αγορά.
Και επειδή η σύνδεση μεταξύ επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών αποτελεί χαρακτηριστικό του προγράμματός μας, κύριος ομιλητής ήταν επίσης ο κ.Δημήτρης Καρδαράς, επίκουρος καθηγητής Διοίκησης Πληροφοριακών Συστημάτων του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ.
Ο κ.Καρδαράς μας παρουσίασε χρήσιμες τεχνικές για την αποτελεσματική αξιοποίηση δεδομένων (Big Data & Data Analysis) αλλά και στρατηγικές για την λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων μέσω συστημάτων διαχείρησης πελατολογίου.
Για να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις που έγιναν από τη SiEBEN ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.sieben.gr/el/page/digima-event