Με χαρά σας παρουσιάζουμε και το project του Ιωσήφ, το οποίο είναι το nostimosalt.com και πρόκειται για μία ιστοσελίδα, μέσω της οποίας ο Ιωσήφ και οι συνεργάτες του προωθούν και προμηθεύουν φυσικό και ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι από όλη την Ελλάδα.
Ο Ιωσήφ είναι απόφοιτος της 2ης σειράς του DigiMa και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει κάποια από τα εργαλεία του digital marketing με σκοπό να προωθήσει το “Nostimo”, τόσο online όσο και offline.
Πιο συγκεκριμένα, επικεντρώθηκε στα παρακάτω 3 σημεία:
1) SEO:
- αναζήτηση σχετικών λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται στο site
- link-building
2) Content Marketing:
- δημιουργία περιεχομένου στη σελίδα του “Nostimo” στο facebook, μεσω διαφορετικών post-types (κυρίως branding posts αλλά και retail-informational posts, δηλαδή αναφορά σε νέα σημεία πώλησης απ’ όπου μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το προιόν)
- δημιουργία περιεχομένου σε external relevant sites (με σκοπό την ενίσχυση του brand credibility & την αύξηση του traffic στο site)
3) Facebook ad campaigns:
- Στοχευμένες καμπάνιες μέσω facebook με στόχο την αύξηση των page likes
- Στοχευμένες καμπάνιες μέσω facebook με στόχο την αύξηση του conversion πιθανών πελατών
Σχετικά με το project Nostimo:
Η αποστολή της ομάδας του nostimosalt.com είναι να προμηθεύουν το καλύτερο φυσικό, ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι και fleur de sel από όλη την Ελλάδα. Πιστεύουν ότι ο καθένας “αξίζει το αλάτι του” και είναι υπερήφανοι για την παροχή υψηλής ποιότητας αλατιού, το οποίo είναι:
– Εντελώς φυσικό και χωρίς πρόσθετα
– Συγκομίζεται από ανθρώπους τους οποίους η ομάδα έχει συναντήσει προσωπικά
– Παράγεται με τρόπους οι οποίοι έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στο περιβάλλον
Επίσης, τα μείγματα δικών τους συνταγών παρασκευάζονται με το χέρι, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας συστατικά, τα οποία προέρχονται όλα από την Ελλάδα.