Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στο ibank store της Εθνικής Τράπεζας, πρωτοβουλία ενός εκ των συμμετεχόντων!
Με πρωτοβουλία του Ιάσονα Φλουρή, συμμετέχοντα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Omni-channel & Customer Experience και υπεύθυνο των ibank stores της Εθνικής Τράπεζας, η δεύτερη εκπαιδευτική σειρά ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη και παρουσίαση στο i-bank store του The Mall Athens. Γνωρίσαμε τη στρατηγική τοποθέτηση αυτών των concept-stores, είδαμε τον τρόπο λειτουργίας τους από κοντά, μιλήσαμε για omni-channel seamless customer experience.
Ευχαριστούμε θερμά την Εθνική Τράπεζα και όλη την ομάδα των i-bank stores αφενός για την πρόσκληση και την υποδοχή στον χώρο τους, και αφετέρου για την θερμή τους διάθεση να χτίσουμε μια μακροχρόνια συνεργασία!